کد خبر : 779
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

تقدیر از مهندسین شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر سلمانشهر

تقدیر از مهندسین شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر سلمانشهر
#روز_مهندس روز تجلیل از استعداد ، خرد ، توان و اراده منحصربفرد ایران و ایرانی ، روز پاسداشت خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است .  ♦️تقدیر از مهندسین شهرداری توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر #سلمانشهر ✍️ با اهداء لوح سپاس از مهندسین شورای اسلامی شهر سلمانشهر و ,واحدهای مختلف شهری، اجرائی و عمرانی ؛ به مناسبت ۵ اسفند روز مهندس تقدیر و قدردانی گردید.

#روز_مهندس روز تجلیل از استعداد ، خرد ، توان و اراده منحصربفرد ایران و ایرانی ، روز پاسداشت خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است .

♦️تقدیر از مهندسین شهرداری توسط
اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر #سلمانشهر

✍️ با اهداء لوح سپاس از مهندسین شورای اسلامی شهر سلمانشهر و ,واحدهای مختلف شهری، اجرائی و عمرانی ؛ به مناسبت ۵ اسفند روز مهندس تقدیر و قدردانی گردید.

💢شهردار سلمانشهر انسجام علمی و انضباط کاری، اخلاق مداری و برنامه ریزی منسجم با تکیه توانمندی و خلاقیت و نوآوری را در جهت پیشبرد اهداف توسعه پایدار از سوی مهندسین مهم تلقی نموده و بر نقش محوری مهندسان در ترسیم خطوط عمران وآبادانی و شکوفائی و عظمت ماندگار طرحهای کلان شهری اشاره نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.